10.4.15

Blogs revistos | Blogs revamped

Agora que estou a reciclar a minha presença online e a retomar o networking que tenho deixado desamparado, decidi somar ambos os meus blogs num só, para concentrar “visitas” e, no processo, facilitar a minha vida… Daí que, embora vá retocar alguns destes posts em breve, todo o conteúdo do antigo Sketchblog foi transferido para este blog central e pode doravante ser consultado nos "botões" de Página alusivos.
Com vista a maior globalidade de visitantes, sempre que for pertinente passarei também a traduzir os posts para inglês.

Obrigado pela compreensão – a programação contínua dentro de momentos… ;)

Now that I'm recycling my online presence and resuming the networking that I have left abandoned, I’ve decided to add both of my blogs into just one, so as to concentrate "visits" and, in the process, make my life a bit easier ... Hence, although I will soon touch up a few of these posts, all of the old content in Sketchblog has been transferred to this central blog and can now be found in the new respective top Page bottons.
Also, in order to achieve a greater range of visitors worldwide, whenever relevant I will also translate my posts into English.

Thanks for your understanding - the program will be resumed in a few moments... ;)

Sem comentários: